HilalArslan00 Kızlar 36 haftalık hamileyim , neredeyse doğuma çok az kaldı hala burun kanaması yaşıyorum doktor çok normal diyor ama çevremde kimsede duymadım, sizler böyle bi durum yaşadınız mı hiç ?
viildaaannn HilalArslan00 bende bekliyip burda 23 haftalık hamileyim nerdeyse hergün sabah burnum kanıyor ve gece farkında olmadan kanadını için genzime kaçıyor agzımdan da geliyor iğrenç Bi döngü her sabah aksatmadan resmen yaşıyorum yada burnumda damar çatlaklığı var anlamadım 16.haftadan beri çok yogun sıksık olan bişey ha bide diş tabi onu es geçemem
momsturk HilalArslan00 kan hacmi arttığı için normal. hava sıcakken benim de kanar dururdu. havalar biras soğuğunca kanama durdu. eğer odanız falan da sıcaksa biraz soğukta yatın. soğuk buz uygulayabilirsiniz. bir de devamlı zorlayıp sümkürmeyin o da kanamayı tekrarlatıyor
Kksll viildaaannn ara ara olması normalde her gün ve çok şık olması biraz düşündürdü doktorunuza söylediniz mi
viildaaannn Kksll hayır her gittiğimde bebeğimin yüzünü görmek için çabaladıgımız için unutuyorum aşırı unutkanlık var bide herşeyi unutuyorum inşallah bu defa ki gittiğimde söylicem
Kksll viildaaannn ihmal etme kesin soyle canım hatta not al bı yere unutma bence insan ister istemez sormadan geliyor bazı seyleri
EgeAlya HilalArslan00 hamileliğimin 12.haftasından beri kanıyor ara ara tansiyon problemi yok burun damarında çatlak var. Önceden olmuyor ama kan hacmi arttığı için hamilelikte normal