Zehra3443 canım bende kalp atışını duyduktan sonra bir sorun olmaz diye düşünüyordum hamile kalmadan önce fakat çevrem de o kadar çok bebeğini kaybeden oldu ki. İnsan sürekli endişe ediyor 11 haftalık oldum her doktora giderken kalp atışını duyarım inşallah diye dua ede ede gidiyorum