Nurklc38 Gerçekten aşırı ağırlaştım bende oyurup kalkınca bile çok zor. Çoraplarımı giyemiyorum artık 🙈 Bide bu ağırlaşmamın üstüne grip oldum üstüne idrar yolu enfeksiyonu boğaz enfeksiyonu falan derken bu hafta çok zor geçti benim için. Herkes bana diyor ki bide bunlar iyi günlerin bi bebek doğsun yorgunluğu o zaman göreceksin tadını çıkar falan. Sizde de öylemi çevreniz onlar dedikçe böyle daha da korkuyorum acaba hazırmıyım diye. Benimde sizin gibi doğum sonrası annem görümcelerim Olcak ama yinede düşünmeden edemiyorum