Yenianneee21 Kızlar merhaba bu hafta sonu İzmir’e gitmem gerekiyor 30 haftalık oldum 2 gün kalıp döneceğiz doktora soramadım daha kontrolüm çarşamba günü. Bazıları doktor izin vermez diyor. Bi bilginiz var mı?
alyaninannesi2 Yenianneee21 izin veriyorlar ama bana 2 saatte bir arabanın arkasında 15 20 dk uzan demişti. Ben o zaman 22 23 haftalıktım ama
Merve1245 Bende 30 haftalığım bugün kontrole gittim uçakla gidecekseniz eğer rapor veriyor uçağa binebilir diye, kendi arabanız ise birşey olmaz 8 saat yol geldim 2 saatte bir mola verdik sıkıntı olmadı