N-B Arkadaşlar merhaba aranızda fitil ile normal doğumu başlatılıp doğum yapan var mı acaba ? Nasıl bi süreç bilgisi olan varsa çok sevinirim
aylul0 N-B fitili veriyorlar ağrıyı bekliyorsunuz ağrı yetersiz olursa ya da hiç başlamazsa suni veriyorlar serumla