HHhhK Merhaba ben ikizlere hamileyim bebislerimin biri baya asagida digeri yukarda asagida olan 400 gr ustteki 370 gr sanirim icinde degerlerin sizinkiler nasil kizlar
miranbeyinmothersi HHhhK 20+3 detaylıya girmiştim 434dü , sonra 21+3 özel kontrolümde 21+3 530 gramdı 💙 bir hafta önden gidiyor dedi sağlıklı olsunda ama şişko patatesleri severim ahahah 🧿
Aziimenur HHhhK hiçbir fikrim yok sanırım cok meyve yedim muz havuz seftali tuz ve ekmekte cok yedm 10 kılo almısım 😂
miranbeyinmothersi HHhhK sağlıklı gelsinler inşallah ama genetik faktörü var , ben 6 kilo doğdum 90 kilo 178 boyundayım, eşim 94 kilo 183 boyunda tüm kardeşlerim 4-5-6 kilo doğmuş bende sağlıklı besleniyorum bunlar etkiliyor bence
HHhhK miranbeyinmothersi evet genetik olabilir bende kardeslerimde 3 bucuk kilo dogmusuz zaten ikiz sanirim sonlara dogru cok kilo alinmiyomus hayirlisi olsun Allah herkesi sag salim kavustursun evlatlarina