Tazeanne95 ağrınız olmazsa suni almayın iri bebeğe rağmen bence, tabi ki herkesin doğumu farklıdır ama bence dedim zaten. Ben suni aldım 4 cm açılma ile, beklediğim gibi hemen tam açılma olmadı ki bir de bebeğimin eli başında olduğu için ikisi aynı anda çıktı yani nerden baksan iri bebek doğurmuş gibi oldum. Çok zordu 🥺