Cnsu12 Bende bugün çatı muayenesi oldum çok strese girdim boşunaymış hiçbir şey hissetmedim zorlanmadım kişiden kişiye değişiyor bence kendinizi kasmayın yeter kasarsanız tabiki ağrır ben korkmama rağmen kasmadım hemen olsun bitsin diye gayet rahat geçti o yüzden inşallah sizinde öyle geçer.💐