Ozlemflz nurgdk çok normal kuzum benimde ilklerde öyleydi kilo almadık 28 haftadan sonra hafif açılmaya başladı. Çay bile icemezken şimdi başladım 34+6 olduk.
nurgdk Ozlemflz Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. Ben de yemedikçe çevremdekilerin baskısı çok kötü yapıyor beni diyorum ben mi anormalim ama yalnız değilmişim. 😅😅
Busraaydiiin1 Bende 9 haftalığım ve aynı şekilde iştahsızlık var. Zayıfladım bile. Yemek kokuları herşey kötü geliyor midemi bulandırıyor . Normalde yemek yemeğe bayılan biriyim ama yok bacım yiyemiyorum…
Yummyyummy Öyle değişik bir süreçki hamilelik.. Bir gün herşeyi yiyebilecekken diğer gün gözünüz hiçbirşey görmek istemiyor çok normal🥴