Aselfadime Gebelikte böle problem yaşayan oldu mu 35. Haftadayız başından beri bu problem var antibiyotik fitil krem şase ve sirkeli su denedim ne yapsam kurtulamadım 😔 önerisi olan var mı bu kaşıntı akıntı beni çok yordu
ZeynepUstaaa Aselfadime canım aynı durumu doğurana kadar yaşadım çok zor benimde hiç geçmedi doğumdan sonra anca geçti
Aselfadime mervec doğumdan sonra geçer inşallah çünkü beni gerçekten yordu bu durum 🙏 ilk gebeliğimde böle bişey yaşamamıştım 😖