MahmutDilanDemir ve çevremden duydugum Naz'ire hanımın hastası doğumu bayrama denk gelmiş ve bayram diye Doğuma gelmemiş bende bunu doktora söyledim olur ki erken Doğum falan olur bu bayrama denk gelir diye ve evet bayramda gelmiyorum ama bu bayram hastanede nöbetçi doktor Benim dedi ve çok rahatladım eğer bayrama denk gelse bile doğumumuz doktorumuz olacak yani bünün sıkıntısını çekiyordum