ByzM Agustos ayinda sezeryan dogum yaptim. Yaz ayı bile olsa insan usuyor ameliyatliyken o yuzden hirka sart siz kış ayında yapicaksaniz ozellikle. Uzun gecelik cok rahatlik tuvalet ihtiyaci ve surekli kontrol etmeleri icin kolaylik oluyor. Ben hicbir ic camasiri kullanmadan sadece depend ustune uzun gecelikle kaldim.