sevimlibebekler Merhaba arkadaşlar. 9+3 haftalığım ve cinsiyeti çok merak ediyorum🤩 çin takvimi uygulayanlar ve doğru çıkanlar oldu mu? doğruluk payı var mıdır?
sevimlibebekler Ben de doğum günümden önce internetten otomatik hesaplayınca kız çıkmıştı, doğum günümden sonra hesapladım erkek çıktı😅 Anlayamadım