qulcin ben zaten genelde burnundan zor nefes alan biriydim çünkü burnum hem küçük hem de alerjik bi durumum var. Eylülden beri burnum eskisinden daha tıkalı ben alerji ilacı içemiyorum ve mevsim geçişi diye zannettim başlarda ancak bu da hamilelik hormonlarımdan dolayıymış, geceleri çok zorluyor. Cumartesi doktora gideceğim ve mümkünse bir damla yazmasını isteyeceğim kendisinden 😂