Normal kova da bezler o kadar kotu kokuyor ki bir kaka 1 saat beklese ev les gibi oluyor hele ek gidadan sonra kakali bezi bomba imha uzmani gibi operasyonla atıyorsunuz yani maddi durum e verirse mutlaka alınması gerekiyor eger paraniz yoksa cop kovasi ❤ balkon