Mom3834 temizliyordu ilk gebeligimde kız yapamıyordumki benim suyum fazlaydı doguma kadarda fazla gitti (sekerden dolayı)ve gobegim aşırı buyuktu su fazlalığından dolayı buyuklugun dışında birde aşırı gergindi dogru duzgun egilip kalkamıyordum yani imkansızdı benim için kendim temizlemem riskli gebeligim oldugu icin mecbur her haftada doktora gidiyordum 🙈 simdi kuafor secenegi vardı ama ben aşırı tiksinirim sonucta aynı agdayı kullanabiliyorlar hani agdami alip gitsem bununla alırmısınız desem hic bir kuaforle samimiyetim yoktu birde malesef vajinismus gecmisim var o bolde asiri kasarım alttan muayene bile olunca canım cıkıyor 😀 ama tabi bu durum hic bir zaman esim ile aramda sorun olmadı 😊 suan 2.gebeligim yinede Allah bu bebiste muhtac etmesin diyim 😊