Ben yaklaşık 40 günde bir emla sürüyorum , 10 gram zaten, gramajı fazla değil.uyuşuyor sonra Ağdayla alıyorum.ilk hamilleliğimi de böylen geçirdim , karnım büyüyünce de yine önceden uyuşturup güvendiğim kuaföre gidip aldırdım, şimdi 2. Ye hamileyim yine aynı , rahat valla acısız