Ben beta hcg için gitmiştim. Doktor eğer mesai saatleri dışında doğum yaparsam kim nöbetçi ise onun doğurtacağını, hastanelerindeki hiçbir doktorun mesai dışı doğuma gelme sözü veremeyeceğini söyledi. O yüzden orada indirimimiz olmasına rağmen bir daha gitmedim. Bir de yakın arkadaşımın başına gelen sezeryan hikayesi var. Profesöre gidiyordu orada. Mesaisi bitmek üzere olduğu için sezeryana aldı arkadaşımı. Hastane temiz odaları güzel vs. ama maalesef hiç iyi bir normal doğum hikayesi duymadım.