ikikuzuannesi_18-21_ 35+5 oldum doğuma az kaldı Allah’ın izniyle ilki sezaryen olduğu için ikinci de öyle olacak doktor riske atmayalım dedi. Kızım 3,5 yaşında onu uyuturken doğum zamanını düşündüm en az 2 gece ayrı kalıcaz birbirimizden ve ilk defa olacak 😢 babası sağolsun çok güzel ilgilenir. İlk doğumda acil sezaryen olduğu için ne olduğunu anlamayan doğum gerçekleşti ama şimdi az çok biliyorum düşündükçe ağlamak geliyor sonuçta narkoz alıyoruz ve ameliyat oluyoruz doğum sırasında ya bana bişey olursa diye kızımı düşünüyorum ne yapar 😭 onu yanlız bırakmak düşüncesi kendime hakim olamıyorum. Sonra ya bebeğe bişey olursa diye oturdum ağlıyorum aklıma geldikçe ya düşünme diyorum kendime Allah ne yazdıysa o olur. Neyin garantisi var hayatta yaşatan da O yanına alan da bizi bizden daha iyi bilen ama yine de ağlıyorum. Sanırım doğum yaklaştıkça ister istemez bunlara engel olamayacağım 🥺 içim çok doldu birden aynısını yaşayanlar var mı 🥺
irem_altun74 ikikuzuannesi_18-21_ canım benimde 1.5 yaşımda oğlum var genel anestezi almadan yapmayı düşündün mü hiç
Fatma6060 ikikuzuannesi_18-21_ yarın suni sancı ile yatışım yapılacak sabahtan beri ilk kızıma bakıp bakıp ağlıyorum. Birde hasta 3 gündür aç yüzü hep düşük ayrılmak Cok zor geliyor
Aslitemiz ikikuzuannesi_18-21_ ilk dogumumda hiç böyle olmamıştım ama ikinci doğumda sizin gibi oldum bende çok ağlıyordum kızımı 6 yaşındaydı sürekli onu düşünüyordum bir an önce doğurup onun yanına gitmek istiyordum sanki karnımdaki benim çocuğum değil aklım.disarda bekleyendydi sonra dogurp dışarı çıkınca ah öyle.guzel öyle mutlu olmuştumki bol bol dua ettim sizde dua edin Allah yardım ediyor tabiki biraz korku heyecan karmaşık duygular olacak güzel şeyler düşünün güzel seyler olsun bende şuan 30+3 doğum Yanastikca aynı şeyleri düşünmeye başladım sonuncta anneyiz işte aklımız hep çocuklarımizda
Black-34 ikikuzuannesi_18-21_ Ben aynıyım 2. Evliliğimden bu bebeğim iki çocuğum daha var düşündükçe ansızın ağlıyorum bana birşey olursa ne olur diye 8 yaşında oğlum 3 buçuk yaşında kızım var hiç kimsemiz de yok babası ilgisiz eski eş yani allahım diyorum ne yapar 😓😓😓😓😔😔😔çok korkuyorum sadece bundna Allah korusun zamanlı sıralı ölümler nasip etsin evlatlarımızı büyütüp öyle göçelim inşaşlaj sonra diyorum olacak varsa olur pozitif şeyler izleyip dinliyorum
ikikuzuannesi_18-21_ irem_altun74 ona doktorlar karar verecek daha tam nasıl olacağı belli değil tarih verilmedi henüz ilkinde tansiyon yükselmişti genel anestezi olmuştu bunda nasıp olur bilmem. Herşey geliyor aklıma düşündükçe bide önceden 2 saatte ayrıma odasından çıkarıyorlardı şimdi 6 saat dedi hemşire bide
irem_altun74 ikikuzuannesi_18-21_ genel anestezi olması biraz zor oluyor tabi kuzum aynı düşünceler bende de var bensiz durmaz diye düşünüyorum 😔
ikikuzuannesi_18-21_ irem_altun74 çok değişik duygular ya hiç böyle düşüneceğim aklıma gelmezdi birden tek tek geliverdi böyle Allah hepimizin yardımcısı olsun kolaylıkla doğumlar nasib etsin sağlıcakla alalım kucaklarımıza inşallah 🤲🥺
ikikuzuannesi_18-21_ Fatma6060 😭😭 ya Allah kolaylıkla kavuşmak nasib etsin evlatlarınıza 🤲 ilk çocuklar olmadan çok farklı oluyor doğum ama evde bekleyen olunca insan böyle ne yapacağını bilemiyor hiç
Black-34 ikikuzuannesi_18-21_ 🙏 Aminnnn bende aynıyım hep çocuklarıma bakıp çaktırmadan ağlıyorum bir de bizde baba yok ilgilenen 2. Evliliğim yani bana birşey olsa şimdi ki eşim sadece bebeğimizi alır doğal olarak :( ben daha daha daha korkuyorum annemde var bensiz naparlar diye ay düşünmeyelim bunları 🥰🥰🥰yaaa güzel geçtiğini bebeği eve getirdiğimizi düşünelim
ikikuzuannesi_18-21_ Aslitemiz ikiside çok büyük mutluluk aslında çok değişik bir mutluluk birden aklıma düştü işte böyle kızıma bakıyorum güzel annem canım annem dedikçe içim gidiyor.
Aslitemiz ikikuzuannesi_18-21_ aynı benim kızımda öyle 3 yaşında durup durup ayni şeyleri söylüyor büyük kızımda 10 yaşında hep diyorum kızım ben doğumdayken kardeşin sana emanet tamammı diye gerçekten anne olmak hem çok güzel hem çok zor herşeyi düşünüyoruz işte sizi çok iyi anlıyorum ne güzel ne mutlu ki bize her koşulda kendimizden önce evlatlarını düşünen anneleriz
ikikuzuannesi_18-21_ Aslitemiz gerçekten öyle annelik çok değişik herşeyi bırakıp önce evlat diyor insan 🥲
Sumooo Yaa aynı duyguları yasiyrom desem tam yeri olur , bende 35+4 kizim var 4 yasinda nasıl olcak napicak bensiz diye diye durduk yere hep aglyorm ,benmde ilki sezeryan di , ssvd istyrum a doktor riski var dedi ,göze almaktan korkuyorum
ikikuzuannesi_18-21_ Sumooo bende ikinciye normal şansı olmaz mı diye sordum doktora gittim riske atmaya gerek yok dedi. İlkinden daha büyük oldu karnım bu sefer 🙈 dikiş yerlerinin yırtılma ihtimali falan varmış doğum sırasınds ıkınmadan dolayı o yüzden ister istemez sezeryan insan düşünüyor işte ben uyurken neler olur diye
Black-34 Sumooo Hiç riske atmayın ayrıca normal doğumda da tehlike var tansiyon tehlikesi ve bu sebeple beyin kanaması tehlikesi oluyor bende bundan çok korkuyorum 3. Normal doğum olacak nasipse
ikikuzuannesi_18-21_ Black-34 Allah sağlıcakla kavuşmak nasib etsin hepimize işte bi an geliyor insanın aklına benim de bugün geldi işte. Analık olunca insan herşeye yetmeli yetişmeli gibi geliyor 🤷🏻♀️
Black-34 ikikuzuannesi_18-21_ Kesinlikle 🙏Sağ Salim evlatlarımızı büyütsek tek temennimiz bu aslında annelik değişik cidden koskoca hayata koca bi aşk koca unutulmaz bi sevgi bağ sığıyor 🙏🙏🥰Allah yokluklarını göstermesin onları bizsiz muhtaç da etmesin içimde hep kendimle konuşuyorum allahım bana birşey olacaksa en azından biraz büyüsünler gibisinden dertleşiyorum öyle değişik duygular