Malesef bırakamadım 😔 ne kafamda ne psikolojik hicbi sekilde birakamadim. Lanetler ediyorum kendime yine de bırakamıyorum. Cok şükür kontrollerim de iyi gidiyor. Gelişimi boyu kilosu sağlığı yerinde. 30.haftamdayim, umarım zamaninda ve sağlıklı bir sekilde dunyaya gelir. Her sabah bugun artık icmeyecegimle basliyorum ama nafile 😢