Kbryyy ntsde çıkan sancı için yattışım yapılmıştı. Doğumhane de biraz zaman geçirdikten sonra benim ağrım falan yoktu niye aldılar hâlâ anlam veremiyorum. Vajinadan bı ilaç yerleştirdiler açılmaya yardım edecek dediler, ne olduysa ondan sonra oldu kalbi yavaşladı o korkunun tarifi yok kaybedecegiim sandım. Sonrası acil sezeryan gecenin 2 sinde buz gibi hava söyleyeceklerim bu kadar .😂😂😂