bahar5461 Arkadaşlar bugün 5. Günüm bitti . 27 haftalık hamileyim . Sadece öksürük ve boğaz ağrısı semptomlarını gösterdim . Sizde durumlar neler nasıl atlatıyorsunuz bu süreci
Fulyaaa1 bahar5461 covid atlatmış biri olarak tavsiye de bulunmak istedim bol bol su için lütfen gerçekten çok faydası var 🌸
Sevci bahar5461 33+4 üm ve resmen 20 gündür hala kovidim vücut olarak bişeyim yok ama çok fazla baş ağrım var dayanılamayacak kadar çözümünüz var mı 😔
humasultan3443 bahar5461 sabah eşimin pozitif olduğunu öğrendik çok korkuyorum bende 35. Haftadayım inşallah bana geçmemiştir bebek olmasa hiç korkmam hiç sorun değil ama hamile olunca çok korkuyorum nasıl olur pozitif çıkarsam diye
bahar5461 Fulyaaa1 merhabalar . Su tuketiyorum bol bol dediginiz gibi . Sizin süreciniz nasil gecti Kacinci gunden sonra belirtiler hafifler acaba
bahtnurr1 Fulyaaa1 zaten başka bişey içilmiyor ki canım. Gece bile şişe başucumda. Bugün 8.gün sanki gün geçtikçe iyileşme yerine kötüleşme yaşıyor gibiyim. Bebek büyüdüğü için mi acaba nefes alırken zorlanıyorum buhar makinesine yapışıp rahatlıyorum sanki yaa
Fulyaaa1 bahar5461 ilk 3 gün hasta ve ateşliydim üşüttüm sandım hatta emindim üşüttügümden testimi 3. Gün verdim test verip pozitif çıktığım da atlatmıştım bol bol su meyve yedim ve moralim her zman yüksekti 🌸
bahar5461 Sevci iyi aksamlar . Bende hic bas agrisi olmadi . 20 gundur nasil pozitifsiniz onu anlayamadim testlerde mi pozitif cikiyorsunuz
mervegemen- bahar5461 bazen oluyor 14 gün sonunda test yapilinca da pozitif cikiyor. Abim yaptırdı. 2. Kez pozitif çıktı. Ama bu normalmis. Bir sure devam edebilirmis. İşe basladi o halde karantinasi da kalkti
Sevci bahar5461 malesef karantinam bitmesine rağmen 2. Kez pozitif çıktım yalancı pozitif diyorlar virüsler hala vücudumdaymış atamamışım ama ölü oldukları İçin bulaştırıcılığm yokmuş
Sametnida bahar5461 bwnim dr umda vermedi de merak ettim . Göbek ten igne vuranlar felan varmış burada okudum 😔 allahim safi adiyla hepimize sifa versin insaAllah
bahar5461 humasultan3443 hiç aşım yoktu ve ayni zamanda anksiyete ve panik atak hastasıyım . Öğrendiğimde cok üzülmüstum cok sukur atesim falan hic cikmadi vucut halsizligi falanda olmadi ama öksurugum iki gündür şiddetli evet ve balgamlı kuru oksuruk degil ilginc bir sekilde
bahtnurr1 Sametnida sanki ciğerlerime tamamen oksijen dolmuyo gibi geliyo ya. Burun tıkanıklığı da oluyor zaten ordan daha zor alıyorum nefesi
humasultan3443 bahar5461 çok şükür inşallah hafifçe atlatır bebişinize kavuşursunuz okuduğum kadarıyla beslenmeye dikkat edin diyor herkes başka bişey demiyor
humasultan3443 Sametnida öyle yapıyoruz canım 😔 bi de gurbetteyiz tanıdık ettik yok ihtiyaçları nasıl yapıcaz 2 hafta bilmem rabbim sağlık versin gerçekten gerisi bomboş
Kbra240 bahar5461 30. Haftamdayim bugün 5. Günüm benimde 1 gün hastanede kaldım şu an çok öksürük var bide eklem agrisi 😑