Kesinlikle belirti ilk yarım saatte bir karın ağrısıyla tuvalete gidiliyo daha sonra bu 15 dakika bire düşüyo ve en son 5 dakika da bir benim bu belirtim vardı acı yedim ondan demiştim gitmedim hastaneye en son dayanamadım gittim 10 cm açılmam olmuş 😂😂 ama kordon dolanmasıyla sezaryan oldum iyikide dolanmış yoksa evde doğuruyomuşum