Merhaba, 3 haftalık başlayan yolculuğumun son gecesi bugün aynı bedende son saatler zaman geçmiyor derken bugün tam 41 haftalık olmuşuz. Bu süreçte aramızda çok farklı bir bağ oluştu ne ben ondan ayrılmak istiyorum nede oğlum bende ama artık riskli bir haftaya girdiğimiz için yarın saat 9 da suni sancı ile hastaneye yatış yapacağım heycanlıyım ama bir yanım duygusal…
1 CM açıklık mevcut
Sancısız yatış olacak yarın doğum bittiğinde Allahını izniyle doğum hikayemide yazmak istiyorum.
Şimdiden herkese iyi geceler Dualarınızı eksik etmeyin ❤️🌸