edacalis- Doktordan geldik bebegimin kilo alimi durmuş kan gitmiyormus 36ci haftada 2100 kilosu icerde tehlikede oldugu icin carsamba sezeryana alicaklar morelim cok bozuk
AylinAsmin edacalis- canim allah yardimcin olsun bebisini sağlıkla al kucağına guzel haberler ver olur mu😍
Bahar54 edacalis- canini sikma canim haftasi gayet iyi onemli olan akciger gelisimiydi ki o da sikinti cikarmaz bu saatten sonra. Dogunca alir o kilosunu sen rahat ol :))
AselinAnnesii edacalis- rabbim yar ve yardimciniz olsun canim sağlıkla dogar ve dogum yaparsim inşallah
FatmaDeliceYldrm edacalis- RABBİM yardım etsin inşlh morelini bozma hiç doqsun hayrlısıyla sütünle her türlü beslersin büyütürsün bebişini inşlh 🤲🏻
islozby Yüce rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, haftası ve kilosu çok riskli değil, endişelenmeyin, 34. Haftadan sonra doktorlar çok risk görmüyor, insallah hayırlı haberlerinizi yazarsınız..
DemetDemet Allah yardımcınız olsun 🙏 içinizi ferah tutun en azından 36 haftayı tamamlamış oluyorsunuz sağlıkla kavuşmanız dileğiyle
Sade Ah canım şakın kendini üzme bende bebeğimle ilgili bir rahatsızlıktan dolayı doktora gittiğimde bir anneyi gördüm hastanede bebişiyle. O kadar neşeli o kadar güleç bir çocuktu ki kaç aylık diye sorduğumda annesi aslında 6 aylık ama 9. Ayımız deyince şaşırdım. Nasıl yani dediğimde 6 aylıkken 900 gram doğdu 2,5 ay küvezde kaldı ama çok şükür toparladık şuanda erken doğduğu için rutin aylık kontrolüne getirdim demişti. Yani demem o ki sen içini rahat tut allah büyük emin ol benimde bebişim büyük ihtimal Doğum sonrası küvezde kalmak zorunda olacak belkide ameliyat gereken bir durumla karşılaşıcaz şuan için hiç belli değil ben hep allahım küvezde kalsın iyi olacaksa hastanede müdahale edilsin sonucunda sağlıklı bir şekilde kucağıma alıp eve geleyim diye dua ediyorum. Umarım sende öyle sağlıklı bir şekilde bebişini kucağına alıp evine dönersin. 🙏🏻 Allah yardımcımız olsun.
edacalis- Sade canim benim allahim seninde yar ve yardimcin olsun insallah hersey cok guzel olur ister istemez insan çöküyor hayirlisi olsn insallah saglikli olurlar gerisi bos