Minnosumm89 Susam yağını serçe parmaklarınızla burnunuzun hafif içine sürün. Bende 33 deyim ama mide yanması beni mahvetti son 1 aydır. Ve çok sert karnım sizinde öylemi sanki göbek deliğimden fırlayıp çıkacak
pamukkizimm Minnosumm89 şuan evin içinde ayakta duruyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum karnım acayip şiş karnımı okşuyorum iyi geliyor
mavi_kus Zeyzeynoo amin amin dün kontrolüm vardı 2250 gr alt sınırda dedi biraz canım sıkıldı kendi kan değerim de 8 çıktı 😕
Minnosumm89 pamukkizimm benimde sağıma yatmak iyi geliyor. Yada sıcak bi duş alabilirsin. Karnına bebek yağından sürüp masaj yapabilirsin annesi.ayakta durmaya halim olmuyor. Zaten ayaklarım ve bileklerim davul. Uzan dinlen seni çok iyi anlıyorum ama bunlarda geçicek
Papatyamevsimi-89 H1994 ben de seninle aynıyım canim 29.hafta gittim önden gidiyor 2 hafta 1832 gram idi şimdi dayak yemiş gibi halsiizm
alyaninannesi2 H1994 valla değişiyor bazen aşırı hareketli bazen çok sakin. Benim suyumda fazla daha doğuma çok var bakalım neler yaşicaz
Dilekleklek pamukkizimm dun aksam gogsumun alt kismi sanki kopacak derecede agridi Kuzenimde kahve iciyorduk nerdeyse aglayacaktim Ilk defa icimden dedim ki kizim bugun gel artik ben dayanamiyorum 😁 Bugun minigim hic annesini yormadi tekmelerini atti dondu sakindi agrisiz gecti sukur
KubraArs pamukkizimm Ne eksik ne fazla aciklamissin🤭🤭 Nefes almak, uyumak lüksmüş meger 🙈 Her acidan fazla zorluyo Allah yardimcimiz olsun🙏
Ozlem2904 Yanitlara bakiyorumda hep 31 hafta ustu, ben 29+1 im nefes darligi disinda kasik agrisi bel agrisi cati agrisi hersey var bebegimin haraketleride canimi cok yakiuo. 26. Haftada dr önde gttigini soulemisti 2 hafta ondan m bilmiyorum bu haller
pamukkizimm Ozlem2904 belki önden gittiğindendir çünkü ben 29 haftalarda uçuyordum ya o zamanlar benim için müthişmiş 😄 ne zaman 33 34 olduk allahımmm dedim hamilelik buymuş meğer
Ozlem2904 pamukkizimm Allah hepimize kolaylik versin o zaman, ben uçmanin kenarindan bile gecmiyorum sülük gb koltuga yapisigim 😅😅😅