Clostiridium Kızlar gecen hafta Dr gittim. 3 hafta sonra tekrar gel dedi 35. Haftada gitmiş olucam. 37 de alttan kontrol edicem dedi. Sizce neye bakacak? Erken değil mi çağırması??
Esma40 Clostiridium artik son ay a girdigin icin her hafta gideceksin zaten, cati muayenesi yapacaktir
Mehtap61A Clostiridium canım aynıyız senle ben 2 haftada bir gidiyorum düşün.. Her gidişimde nst gidiyorum, sonra ultrasonda ne durumda olduğuna bakıyoruz o kadar.. 37 de bende gidicem çatı muayenesi için.
Merveonay Clostiridium açılman varmı ve Çatı muayenesinde normal doğum yapabilir misin yapamazmasın alttan ona bakıcak canım parmaklarıyla bakıyor
Mk34 Ben 36 da oldum çatı muayenemi.Çatı muayenesi ile vajinal muayene aynı değil.Artık her hafta gideceksiniz kontrole
Merveonay Clostiridium biraz olmuştu Acı bende canım ama aşırı değil bide ben kendimi kastım kastıpım için acımış bunu sonradan öğrendim sen kendini kasma tavsiye sana
birkizbirerkekannesi Clostiridium Son haftaların artık çağırması normal. Bende en son 35 de gittim 2 hafta sonrasına çağırdı, 37. hafta olacak. Birde benimki planlı sezeryan yani çatı kontrol vs de yok. İlk gebeliğimdede aynı doktor son hatalarda, haftalık çağırıyordu.