Dilosceylan FatihBatur bende kaşıntı bayağı azaldı ama akıntı hiç geçmiyor idrar kaçırır gibi sanki akıntım var… ah kadınların çilesi bitmiyorrrr 🥲🥲
Dilosceylan Melike3535 aynen valla bende iki haftadır dokundurmuyorum sanırım böyle de devam edecek 🤦♀️
Melike3535 Dilosceylan canım sabah devlet hastanesi kadın doğuma gittim muayne etti vajinal olarak hap ve fitil verdi enfeksiyon var dedi tehlikeli bisey mis ama bebeğe kadar gitmeden tedavi edilmesi lazm ihmal etme sende git bi an önce
Sinemmmmm58 Dilosceylan ya ben nerdeyse 10 yasimdan beri cekiyorum.bu mantarla enfeksiyonu evim disinda biyerde lavbo kullaniyim o gun benim.icin cehennemden farksiz oluyo 😔
busra5501 Dilosceylan dene kuzum sonra makinaya at yıka tertemiz oluyor zaten maalesef kağıt havlu vs enfeksiyonu kötü yapıyormuş bende hamile olunca ekstra dikkat ediyorum ama çok fazla akıntım oluyor hele sabahları dahada artıyor ama gebelikte normalde akıntı olması kaşıntı koku vs olmadığı sürece endişe etme çok
Erim-Berk Dilosceylan ben covit olmuştum ve doktorum bana sıcak su içerisine bi yemek kaşığı bal bi yemek kaşığı sirke ve yarım limon sık iç demişti ve sabah akşam yaptım bunu ben enfeksiyondan eser kalmadı inanılmaz akıntım ve kaşıntım vardı ve değerlerim yüksek çıkıyordu şükürler olsun ki bunun sayesinde hiç birşey yok şuan 🙏🙏🙏
Momofelisa Bol bol su İçin ve mümkünse çamaşır giymeden bol şeylerle durun evde. Bende sık sık aynı şeyi yaşıyordum. Fitil kullanıyordum geçiyordu sonra tekrar ediyordu. Günde 2 litre su içmeye başlayınca ve evde çamaşırsız bol kıyafetler giyince kurtuldum.