Dilosceylan Arkadaşlar merhaba. Çok uzun zamandır enfeksiyonla uğraşıyorum. Önce antibiyotik kullandım geçmedi sonra muayene oldum çok ilerlemiş dediler ve fitile başladım. O da bitti ama yine tam olarak geçmedi 😭 bu sorunu yaşayıp atlatan var mı?
Papatyamevsimi-89 Dilosceylan hamileliğin başından beri var ben de antibiyotik kullandım, fitil kullandım şase kullandım ve sirkeli su ile genital.bolgeyi yikafim ve gecmedi 31+2 deyim halen var doktor doğum sonrası tedavi olursun dedi
TugceTekin123 Dilosceylan ilk hamileliğimde oldum olası antibiyotikler ilaçlar kullandım çok meyilliyim enfeksiyon kapmaya normal doğum oldu sonra geçti
azranurulku Dilosceylan yaban mersini kuruyemişi al aktardan canım ye onu enfeksiyonu geçiriyor benim geçirdi
Dilosceylan Papatyamevsimi-89 benim de sonum öyle olacak gibi. Sanırım böyle olunca normal doğum da olmuyormuş. Size böyle bir şey dediler mi
2-prensesannesiii Dilosceylan Benimde çok var bekarken de oluyordu evliykende kaç kere doktora gittim adet görür gibi akıntım var yani o derece ilaçlar bir işe yaramadi bende bununla olmayı kabullendim.yapacak birşey yok yani .
Sinemmmmm58 Dilosceylan bende de hic gecmiyor ilaclari kullandiktan sonra iliskidr condom kullanin ve her lavbo sonrasi sirkeyle yikayin. Ben yillardir cekiyorum fitillerden sonra geciyor ne zaman iliskiye giriym esimle tekrar basliyor sirf bu yuzden suyum sizma yapmisti bide smear testi yaptir canim doktorundan tavsiye alarak benim rahimde enfeksiyondan dolayi mantar tekrarliyordu
Dilosceylan TugceTekin123 aaa bak buna sevindim ben normal doğuma izin verilmiyor sanıyordum bu durumda
Dilosceylan azranurulku bak bunu hiç duymamıştım canım yarın ilk işim almak olacak çok teşekkür ederim 🤗
Zehra_oztepe Dilosceylan hamile olmadan önce bende çok sıkıntı çektim bu konuda ve hamileyken de başıma geldi bu bakteri üremesi varsa bunu doktor hastanede yatırıp ona göre tedavi etmeli, geçmiş olsun canım. Çamaşırlarını ütüle giyin ve pamuklu kullan devamlı
Dilosceylan Zehra_oztepe kuzum günde 2 3 çamaşır değiştiriyorum. Bide günlük pede alerjim olduğu için kağıt peçete koyuyorum şimdilik bende ne
TugceTekin123 Dilosceylan yok canım ben normal yaptım hatta ben vajinal enfeksiyon çal uğraşırken birde bartholin kisti ile uğraşıyorum o benı yürütmüyordu şişlik vardı ve ben uyuşturulmadan çok enjeksiyon ile içini boşalttılar ona rağmen normal yaptım
azranurulku Dilosceylan aynen canım git al ye 1 avuç günde ben onu yedikden sonra da hamile kaldım çok faydalı ❤️ Ne demek canım benim❤️
Zehra_oztepe Dilosceylan hmm geçmiş olsun ee bu geçmiyorsa bakteri üremesi vardır sende idrar kültürü verdin mi
busra5501 Dilosceylan canın bende kağıt havlu koyuyordum çok titizim doktorum asla koyma dedi ama mümkün değil ıslanıyorum durmadan dedim bez yap dedi. Şimdi giymediğim 100% pamuklu beyaz atlet tşört kestim avucumun içi büyüklüğünde günlük ped boyutu kadar bez yaptım bir sürü iki wc ye gitsem değişiyorum rahat nefes aldım akıntım biraz azaldı ama ilaç tedavim devam ediyor kısa sürede olsa denemeni tavsiye ederim.
Dilosceylan TugceTekin123 ah canım benim ya çok geçmiş olsun gitsin de gelmesin bir daha bu dertler inşallah 🙏
TugceTekin123 Dilosceylan sağol canım ama daha tekrarlamadı elhamdulillah şuan ikinci hamileliğim 35+2 haftalığız çok şükür
Zehra_oztepe Dilosceylan bence uygun tedavi yapılmalı öyle diyip seni gönderemezler kuzum, doğal şeyler önermek istemiyorum maazallah bebise bisey olur sebep olmak istemem başka doktorlara da görün canım böyle devam etmez ❤️🤷🏻♀️
TugceTekin123 Dilosceylan hayırlısıyla bende bi an önce doğsun diyorum benı fazla yoruyor oğluma 68 le hamile kaldım 84 le doğuma gittim çok bişey veremedim 81 le hamile kaldım artık nefes zorluyor :)
Dilosceylan Zehra_oztepe Yüksekova’da görev yapıyoruz kuzum ya seçeceğim hiç yok 🤦♀️🤦♀️ Ancak 3 hafta sonra vana gidince 🤦♀️
Dilosceylan TugceTekin123 bende 55le hamile kaldım şimdi 70 olmuşum. Sanırım doğuma kadar toplamda 20 kilo almış olcam bende ama boşverrr bi 9 ay da biz salmış olalım 😂🥰