Beyza-M evleneli bir yıl oldu benim ilk gebeliğimde kesenin şekli değişikti bebek gelişmez düşer dedi mecburen kürtaj oldum
Bende senin gibi çocuk istiyordum doktor kanaman bitsin beta hcg düşüyorsa korunmayabilirsin dedi
Kürtajdan 10 gün sonra hamile kaldım ama maalesef o da 40 ı çıkınca kendi kendine düştü çok acele ettim daha rahmim toparlanmadan yeniden yüklemdim maalesef bebek tutunamadı ona da bana da yazık oldu.
Sonra 1.5 ay korunduktan sonra yine akıllanmadım hamile kaldım ama çok şükür bu tutundu şuan 31+4 teyiz.
Bence sende çok acele etme en az 2 ay bekle. Çünkü rahmin de bir iyileşme, toparlanma süreci oluyor.
Biraz uzun oldu ama birebir yasayan biri olarak tavsiye vermek istedim. Hakkımızda hayırlısı 🤲