Beyza-M Hanımlar merhaba. İlk bebeğimi 8+5 kaybettim. Bebegimin kalbi durmuştu, Kürtaj oldum. Patoloji sonucu temiz çıkmış. Kendimi çok yalnız ve boş hissediyorum. Bebeğim olsun istiyorum. Siz ne Zaman hamile kaldınız? Süreciniz nasıl ilerledi ?
elfffglc Beyza-M bende kimyasal gebelik sonrası Kürtaj oldum doktor 3 ay hamile kalma dedi ben 7 ay düşünmedim daha sonra çok rahat hamile kaldım rahim temizlendiği için çok şükür şuan 14 haftalık olduk darısı size rabbim daha iyilerini nasip etsin sakın canınızı sıkmayın kontrollere gidin mutlaka dinlenin
Rina Beyza-M Benim de 8,5 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj olmuştum. Genetik testlerimizi yaptırdık ve rahim filmi çektirdim. 2 regli sonrası hamile kaldım.
Beybisininannesi Beyza-M ne kadar zaman geçti şimdi üstünden? Bence en az 3 adet döngüsü beklemiş ol Eğer vücudun yeterince toparlamasa kimyasal gebelik ihtimalin de yüksek Pozitif test görüp üstüne kanama yaşarsan daha çok üzüleceksin Yıkım üstüne yıkım psikolojik olarak cidden ağır oluyor
Beyza-M elfffglc sag olasin canım kontrolum var gidicem de gelecek ay bebek istiyorum Allah nasip ederse. Sağlıkla kucağınıza alırsınız insalalh sizde 🙏
Beyza-M ikimelekannesii22 insallah en kısa zamanda istediğiniz gibi olur. Bende çok istiyorum da korkuyorum bi yandan da süreç ne olacak
elfffglc Beyza-M inşallah allah razı olsun ama 3 ayınız dolsun derim rahim iyileşiyor anca çünkü başka bir arkadaşım beklemedi 3 ay tekrar düşük oldu bebek tutunmadı yani bence bekleyin 3 ay dolsun öyle isteyin
Beyza-M elfffglc bir daha aynı şey olur diye de çok korkuyorum. Bazen bakıyorum kürtajdan 1 ay sonra hamile kalanlar 2 ay sonra kalanlar oluyor. Tabi kişiye göre değişir de çok sabirsizim. 3 ay da uzun geliyor ne yapacağım bilmiyorum. Haftaya doktorum kan pıhtılaşma testi ve genetik testi yapacak
Beyza-M Rina bizede haftaya genetik testi ve kan pıhtılaşma testi yapacakmis doktorum. 10 15 güne kadar çıkacakmış sonuçları. Test sonuçlarından hemen sonra istiyorum bebek ama bilmiyorum nasıl olacak
elfffglc Beybisininannesi evet bende aynı düşüncedeyim kesinlikle rahim iyileşmeden hamile kalmak daha fazla sorun riske gerek yok
Beyza-M Beybisininannesi gerçekten doğru diyorsunuz 3 hafta oldu sanırım. Şu an değil ama haftaya kontrolüm var genetik ve kan pıhtılaşma testler yapılacak 15 güne çıkacakmış sonuçları. Ondan sonra istiyorum bebek ama dediğiniz gibi olursa bir daha yaşamak istemiyorum çok zor olacak benim için
birkizbirerkekannesi Beyza-M Kurtajdan sonra doktor bana 4. reglden sonra gel demisti. Ben eski doktoruma gittim o sırada şehir değişikliği sebebiyle kürtajı başka bir doktor yapmıştı. Eski doktorum korunmayı bırakabilirsin cok ara vermekde iyi değil dedi. Reglim yakındı, 5 regl dönemi geçmiş oldu. Sonraki ay hamile olduğumu öğrendim. Doğuma 10 gün kaldı Allah’in izniyle 😊 Darısı başınıza inşallah.
Beyza-M birkizbirerkekannesi çok şükür sağ salim almak nasip olsun kucağınıza 🙏 3 ay korun dedi doktorum bana da haftaya gidince daha detaylı konuşuruz. Ay inşallah çok istiyorum bende
Beyza-M Edoliii bu haftalarda kromozomsal sıkıntılardan dolayı bebek kalbini durdurmuş demisti. Patoloji sonucu açıklandı temiz çıktı. Haftaya kontrolum var ne olacak bilmiyroum testler yapılacak
Beybisininannesi Beyza-M bende sabredememiştim hemen olsun istedim çokta uğraştim hemen olsun diye Ama olmadı kürtaj sonrası 2ay beklememe rağmen kimyasala döndü Bi daha denedim bu sefer sağlıksız bebek oldu Hemen peşine doktor deneyin dedi biz yine gaza geldik hemen denedik yine kimyasal oldu Ne zamanki ara verdim az bekledim şimdi şükür 18haftalık olduk
Beyza-M HYM amin inşallah 🙏 benim de bugün itibariyle kanamalarım bitti 3 hafta oldu sayılır kürtajdan sonra. Adeti ne zaman göreceğim bilmiyorum. 40 50 gün sonra diyorlar ama doğru mu
birkizbirerkekannesi Beyza-M Amin inşallah Allah razı olsun 😊 evet 3-4 ay yeterli oluyormuş. Hayırlı haberler alırsınız inşallah kısa sürede.
Edoliii Beyza-M hmm anladm benmde o haftalarda kalbi durmustu ama bsi dmedi doktorum gnetik test we pihtilsmya bkilacak
Beyza-M Naazli 3 hafta olacak benimde kürtajdan sonra kanamam oldu sonra kahve lekelenme şükür bugün bitti yok gibi. Adet görmek 40 50 günü buluyormus sizinde öyle mi oldu