Babyandmom22 Kızlar vajinamda aşırı bi batma oluyor bi baskı oluyor ve aşırı hareketli kızım. Hadi inşallah bugün gelir. Doğum belirtisi mi acaba😅
Meldaaa Babyandmom22 benimkide aynı şekilde 39 haftalık bir haftadır böyleyim ama ne geln var ne giden😂
prensesimveannesi Babyandmom22 kaç haftalık oluyor pazartesi ? Kendin sancın varmı açılman varmı ? Banada doktorum 39+6 da gel suni ile başlatalım dedi ama gitmek istemiyorum kendi sancım gelsin istiyorum
Babyandmom22 prensesimveannesi bugün 40 haftalık olduk. Pazartesi 40+4. Hayır valla hiç açılmam, sancım vs yok
prensesimveannesi Babyandmom22 benide 39+6 da çağırdı suni sancı ile başlatalım diye açılmam 1 cm sancı yok 🤷🏼♀️ Bende gitmeyi düşünmüyorum birkaç gün daha bekleyim diyorum ama bilmiyorum
prensesimveannesi Babyandmom22 bilmiyorum ki niye öyle dedi bi aksilikmi gördü acaba çarşamba gideceğim soracağım sorun yok ise suniyi kabul etmiyecem bekleyelim diyecem