burcuruli Dilosceylan çizgi bende de hafif çıktı şuan 16+4 günlüğüz yeni çıktı bakalım daha neler bekliyor bizi 😂
bebegimizibekliyoruz1 burcuruli altta çizgi var oğlum olucak 😂 o çizgi de yamuk biraz tam göbek deliğimin ortasına değil de hafif soluna kayıyor 😂
Eylul2797_ burcuruli ben 19uö suan diger hamileliklerimde cıkmıs tı ama hatırlayamadım simdi altta mı üstte mi
burcuruli Koi 16+5 ama inanın hiçbir bilgim yok bende burda görmüştüm göbekte çizgi diye sonra cinsiyet falan diye duyunca yazmak istedim çıkmaması daha iyi sanki görüntü olarak 😂
Emineyavuz_53 burcuruli benim boydan boya olmuştu kızım oldu .bu hamileliğimde göbekten aşağısında var erkrk 😃tam tersi sanirim
sedacelikss Bana yılların ebesi bir bayan alt üst değil düz ve yamuk olmasına bağlı dümdüz inen erkek yamukluk olanlar kız demişti ben dahil 3 kişi de tuttu😂