Hanımlar selam aranıza yeni katıldım. 22 aylık bir erkek evlat sahibiyim çok şükür ona hamileyken de buradan çok yardım almıştım :) Plansız beklenmedik bir gebelikle şu an 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim, adet gecikmesiyle. Bursada yaşıyorum Şehir Hastanesine gidiyordum kontrole oğlumda ama asla randevu bulamıyorum. Kontrol ediyorum ama yok asla. Nasıl buluyorsunuz randevu bi yolu var mıdır ? İşin kötüsü diğer hastanelerde de yok. Uludağ Üniversite Fakültesinde buldum gideceğim ama icim rahat değil aklım Şehir Hastanesinde. Bir de rica etsem fakülte hastanesine giden varsa bilgilendirebilir mi ? Temizliği, ilgisi vs bakımından. Cok uzattım kusura bakmayın şimdiden teşekkürler.