Pinarlina evet memnunum canım hatta daha dusuk butceli istersen op.dr larda var var benim gittigim doktor ogretim uyesi diye bir tık pahalı ama gercekten cok memnunum cok ilgili guler yuzlu pozitif ultrasonda baya detaylı anlatıyor Emine Zeynep hanıma gidiyorum op.dr lar muayene 145 zorunlu sezaryen 3.100 doktor ogretim uyesi olanlar muayene 210 zorunlu sezaryen 4.100 normal dogumu hic sormadım
ben ilk bebegimde sezaryen oldugum icin zorunlu sezaryen olacağım yine Allah nasip ederse