bahtnurr1 ikimelekannesii22 pek önermiyorlar aşı ağrılı geçiyor birde regl ağrısı oluyor diye kardeşime doktor bitince gel demişti
gamzosgamzos ikimelekannesii22 bence bitinca git canım ben bir gun once olmustum ertesi gun hastalanmistim hem kol hem karin agrisi ikisi zorlamisti baya 2.asi randevumu alirken ozellikle regl tarihime cok dikkat ederek aldım