Kızlar selam bugün doktorumun asistanı aradı yarın kontrolüm var 32+3 teyim 2. Gebeliğim. İlk gebelikte hiç nst ye girmedim. Yarın sizi nst ye alabiliriz dedi, sonra da 34.te alınıyor ama doktor sizi 1 ay sonra göreceği için geç olur dedi. Bende 32 den sonra daha sık kontrol olacaktı o şekilde görüşmüştük dedim. Bilemiyorum dedi kapadı. Şimdi aklımdaki soru şu hiç nst yapılmaması normal mi? Veya beni 1 ay sonra çağırırsa zaten 37 haftada olacağım geç olmaz mı o arada doğum ihtimali vs olursa? Ay aklım karıştı kontrollere 32 haftadan sonra ne sıklıkla gidiyorsunuz acabaaaaa ???