Nilerkanc Haftadayim bebegim bu ara surekli toplaniyor karnim asiri sertlesiuor normal mi bu durum yasayan var mi
hilalmevsim_3467 Nilerkanc ilk gebeliğimde bendede oluyodu gittim yatırdılar meğer doğmak için hazırlanıyomuş bebek.. Hemen serum ve ilaç tedavisine başladılar 1 ay idare ettim ağrılar biraz hafifledi tabi kilosu tamamlannca doğdu kızım.