EsraBu Kızlar biliyorsunuz hamilelikten dolayı aylardır saçımı boyayamadım saç dibimde baya geldi yarısı turunculaştı çok kötü duruyor biran önce kendi saç rengime kavuşmak istiyorum boya nasıl akar bilgisi olan var mı?
EsraBu nuriyedemir bu kadar dibim gelmişken tekrar boya yapmak istemiyorum ama böylede kendimi çok cirkin hissediyorum saç önemli 😏
[silindi] EsraBu bi defa yaptım saçlarım kazık gibi olunca bidaha denemedim ama c vitamini biraz daha etkili olabilir sanıyorum