Kese görüldüğünde hoca kimyasal ve dış gebelik değil dedi bana. Boş gebelik peki dediğimde ise 2 hafta sonra belli olur dedi , sadece kese vardı.sat a göre 6 haftalıktım ama karından kese görülmedi o an çok korktum sonrasında alttan baktığında ise gördü.görüntüyü ölçtüğünde 4 veya 3.5 haftalık dedi. Bekliyorum merakla inşallah kesede bebişi görmek herkese ve bana da nasip olur