Sumyye58 Mrb kizlar 6+3 haftadayiz benim bu hafta kalp atisim hizlandi sanki bi kotu haber almis gibi kalp carpintisi oluyo normalmi yasayan varmi bu durumu
[silindi] Normal çünkü artık 2 kalbiniz var :) benim de 3. Ayın sonunda kalbim ağzımda atıyodu:) sebebi bebetomun benden beslenmesi :)
nuriyedemir [silindi] ay bende 13 haftalığım sadece bende oldu sanıyordum yorumunu görünce mutlu oldum😂 çok hızlı atıyor kalbim bazen korkuyorum 😅
Sumyye58 Kalp atisi hizli olan anne genellikle erkek bebek bekledigini diyolar 😂🤣sizlerin cinsiyeti belli oldumu
Sumyye58 Hadiya cok tesekkur ederim kizlar kafam rahatlattiniz su cok icemiyorum cnm kayisi yapiyorum ama pek fayda goremedm