Mrb002 Ya maşallah 31. Haftada doğup sağlıkla kavuşmuşsunuz ya nasıl moral buldum… Allah uzun ömürler versin bebeklerinize🙏🏻 Bana da doktorum 30-32’yi görsen iyi dedi rahim ağzı kısalığım var ama serklaj yok yatıyorum darısı başıma 30’lara bi gelsem….