Kızlar 40+2 yim şuan bugun doktor muayenemde 1 parmak açıklık var dedi doktor suyu ve kalp atışları iyi dedi çarşamba tekrar çağırdı ama benim dün geceden beri karın ağrım var suyum yada nişanım gelmedi böyle adet ağrısı gibi bi ağrı geliyor karnımı kaplıyor ağrı çok sık geliyor ağrı 20 saniye kadar sürüp geçiyor rahatsız edici bi ağrı hastaneye gitmem gerekir mi sıklaşırsa suyu yada nişanı gelmeden böyle doğumu başlayan oldumu