mrvcl9 Kızlar doğum sonrası iç çamaşırı olarak ne giyiliyor depent mi almak lazım ekstradan kiloda gerek var mı 🙄🙄🙄
mrsflowers mrvcl9 ben lohusa pedi tercih ettim dependi giy çıkar zor olabilir sonuçta kilot gibi bişey pedi kıyafetini çıkarmadan takabilirsin daha avantajlı ve pratik geldi baban
DuyguCenkDefne Bence hastaneye de danış benim gittiğim hastanede gerek yok burdan veriyoruz dediler ben sadece hamilelikten önce kullandığım pedlerden alacağım yanıma takilanla rahat edemezsem diye. Boş yere masraf yapmaya gerek yok bence hastane vereceği için.