Sny3838 gece 12 itibariyle 19 haftalık oluyoruz 💕 çok az pıtırtılar hissetmeye başladım ama hala belirgin değil, bugün kontrolüm vardı bebişin karın ölçüsü 21 haftalık çıktı, azcık ona canım sıkıldı. Doktor şekerle alakalı olabilir dedi ama hem açlık hem tokluk şekerim sınırın bile altında, anlamadım gitti. Bir de hipertiroidi çıktı başıma, yarın dahiliyede randevum var, bu aralar azcık stresli geçiyor yani günler benim için