Nihalgvnyldz Kızlar adetım gecen ay 26 siydi hep bır gün ılerı olur 27 si olmam gerekıyordu ama bugun pembe bır akıntı geldi normalde kahverengı akıntıyla adet başlamaz mı sizce neden olmustur 😦😒bu ay da olmadı galıba 🥲
Kzncbsra Nihalgvnyldz yogun kanaman olmazsa test yap canim yerlesme kanamasi olabilir Yerlesme kanamalari kahvrengi de olabiliyor pembe de olabiliyor
Nihalgvnyldz Melekk12 sanmıyorum canım ama insallah oyledır yanı normal adet kahverengı lekeyle gelmezmı bu bıldıgınız toz pembe