NinovaLemi bende 38. Haftadayim Ekim başından itibaren ilişki olmasın dedi doktor baştan beri de hiç yasak koymamisti aslında çünkü hiç riskimiz yoktu buna şükür . neden diye soramadım da ama anlamıyorum iliski son ay sakıncalı mı doğumu mu kolaylaştırıyor net Bilgi ney acaba doktor öyle desedee biz 5 güne yada haftada 1 ilişki yaşıyoruz doğumu kolaylaştırdığından emin olsak her gün yaparız zararı olsa bile ne gibi bişey olabilir sizce bilen varmı yoksaa olmalı mı ilişki? İlişkide ağrım sancım olmuyor