Aslisal
Çatlak kremini kacinci ayda kullanmaya başlamalı?
Gulyllu
Mustela kullanıyorum ben 3. Ayımdan itibaren başladım ama ilk oğlumda hiç çatlamadım bunda da önlem olsun diye sürüyorum yine de
iremby
2.aydan beri basla dedi doktorum 1 ay oldu kullaniyorum. Babe catlat kremi. Simdilik sıkıntı yok bakalim ilerleyen zamanlari merak ediyorum. Bazilari kullansa da bir ise yaramamis. Ama belki azaltir en azindan diyorum. Biraz genetikle alakali oldugunu soyleyenler var falan. Benim ailemde catlamayan yok diye biliyorum. Insallah krem işe yarar.
Rumeysaylz
Bende mustela kullanıyorum doktorum 12. Haftadan itibaren kullanmaya başlamamı istedi