zynp45 doğumuma daha var ve üç aydır bunu düşünüyodum. Kararimi babynestten yana verdim. Çünkü beşiğin içinde, yatakta yanima almam gerekirse, oturma odasinda yani her yerde kullanabilirim. Evde Uyurken babyneste alışacağı için bir misafirliğe giderken bile götürmüş olsam yatagini yadirgamadan uyur diye düşünüyorum. Doktora vs bı yere giderken gerekirse pusete koyarım. Yani bence Ana kucağı o kadarda gerekli değil