Selamlar herkese, doğum hikayesi sırası bana geldi artık :) ctesi kontrole gittiğimde ilk defa nts bağlanmıştım ve 50-60 şeklinde sancılarım çıktı doktorum bebek gelmek istiyor hazırlıklı olalım dedi, calismaya devam ediyordum işyerim ile konuştum salı günü son gün olsun diye belirledik. Carsamba günü akşam üzeri eşimle avm gittik orda sanırım Ben fazla yürüdüm :) eve geldik saat 10 gibi mutfakta kavun doğruyordum birden sıcak bi akıntı geldiğini hissettim acaba dedim altıma mi kaçırdım hemen WC gittim camasirimi değiştirdim mutfağa geri geldim. Sonra baktım biraz daha sıcak bi akıntı biraz daha derken eşime dedim galiba benim suyum geliyor sonra Ağlamaya başladım daha hazırlıklarım vardı ama ben daha işten yeni çıktım dinlenecektim diye :) sonra doktorumu aradım acilden hastaneye giriş yapmamı nts bağlanmamı söyledi. Hemen bi duşa gireyim dedim tam dusakabine adımımı atacaktım ki orda tüm suyum bosaldi. Hemen duşumu aldım saçlarımı düzleştirdim en son bavulumu kapattım 12 de çıktık evden. Hastaneye acilden giriş yaptık nöbetçi kadın doğumcu ultrasonda bebeğin suyuna bakti azalmış ama tamamen bitmemiş dedi beni nts bağladılar sancılarım 100 leri görüyordu ama ben hic bir sey hissetmiyordum covid testi yaptılar ve yatış verdiler. Sonra ebe muayeneye geldi ilk defa alttan muayene olacaktım kendimi hic kasmadım ama cidden canım orda cok yandı hic açılmam olmadigi icin özellikle bastırdığını söyledi bildiğiniz abandı bilmiyorum belki Rahmi uyardı o an ama kötüydü. Bana serum verdiler ne diye sorduğumda bebek su kaybettiği icin bu serum dediler ve sabaha kadar sezeryan olasilgina karsi bir sey yemememi söylediler. Sabah 7 de tekrar nts bağlandım sancılarım vardı regl sancısı gibi kendi doktorum geldi muayene icin 1 cm açılma var ile yok arası güzel bi kahvaltını yap suni sancıyla destekleyelim dedi. Cok acıkmıştım kahvaltımı yaptım ailem geldi vs derken 10 gibi suni sancı serumum takıldı başlarda dayanılır gibiydi dozu azdı, sonra dozunu arttırdılar (dozdan kastım serumun damlama hızı aslinda) derken saat 1 gibi açılmam anca 2 cm olmustu, saat 3 gibi 3 cm anca olmustu artık yorulmuştum sancım geldikçe pilates topunda zıplıyordum karşılamakta güçlük cekiyordum, sancı geldikçe annem surekli belimi ovuyordu derken derken suni sancının dozunu arttırdılar dayanacak gücüm kalmamıştı saat akşam 6 a geliyordu inanın o saate kadar her sancı geldiğinde dualar okudum hep sakin kalmaya çalıştım ama sonra bunlar suni sancıyı bidaha arttırdılar o zaman artık ben çığlık kiyamet🙈 epidural istedim açıklığıma baktılar 6 cm olmuş dayansam belki daha hızlanacaktı açılmam ama benim gücüm kalmamıştı. Dogumhaneye indik epidural yapıldı ama tamamen hissetmeme diye bir sey yok ben hala bebek toplandıkça hani hanı geçmedi hala hissediyorum diye ebeye kızıyordum oda bana yukarıdaki halini unuttun galiba diyodu :) veshalis 18.10 gibi açılmam 10cm ulaşmıştı ve ikinmaya gelmişti sıra. 5 ikinmaya bebeğime kavuştum ebe de karnımdan destek verdi son ikinmamda doktorum sarı bi kafa görüyorum Zeynep hadi dedi ve hooop bebisim çıktı. Doktor kesi atmış 3 tane dikişim var. Erken doğuma rağmen cok şükür bir sıkıntımız olmadı sarılık dışında. Suan 25 günlük Kuzeyim ana kucağında mışıl mışıl uyuyor. Allah hepinizin yardımcısı olsun insallah ben happy Kids geçtim her happy nin tadı başkaymış😂😂sorularınız merak ettikleriniz varsa seve seve cevaplarım, bu da benim hikayem❤️